Потрібна допомога? +38 (095) 353-55-65
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обмінуПовернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якостіЗгідно з Законом про захист прав споживача Покупці Інтернет-магазину SKT мають право на обмін або повернення придбаного у нас виробу належної якості протягом перших 14 днів з дня його одержання. Доставку оплачує покупець.1. ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІТовар належної якості – це товар без дефектів, пошкоджень, технічно та програмно справний, та який відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції та умовам договору із споживачем.Для повернення або обміну товару необхідно дотримання кількох умов:• товар не експлуатувався та не має слідів використання, не зазнавав змін;• збережено комплектність товару;• збережено всі ярлики та заводське маркування.2. ТОВАРИ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІТовар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї. Товар неналежної якості може підлягати обміну або поверненню протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції. Доставка за рахунок продавця.Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:- зміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки) і товар не був використаний. Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, всі комплектуючі, а також документ, що підтверджує купівлю товару у нас. ЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ?На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:• Вироби, пошкоджені або модифіковані• Вироби, мають сліди використання• Вироби належної якості після 14 днів з дня продажу.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУНапишіть нам електронною поштою moc.liamg%4086lavderpsarабо зателефонуйте +380 (97) 977-00-81 і ми допоможемо вирішити проблему.,
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВЗаміна товару або повернення грошей Покупцеві надається протягом 10 робочих днів з моменту отримання нами поверненого товару.Якщо була попередня оплата товару – повернення грошей відбувається на банківську картку клієнта після того, як ми отримали посилку та перевірили вміст.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.